پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری دهمین و آخرین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور در سال 1402

برگزاری دهمین و آخرین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور در سال 1402

- 1402/11/30

در دهمین کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد فناوری نیشابور، اعضای این کمیته تخصصی با پذیرش سه شرکت در دوره رشد مقدماتی مرکز رشد فناوری نیشابور موافقت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با  برگزاری  دهمین و آخرین جلسه کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد فناوری نیشابور، اعضای این کمیته تخصصی با پذیرش سه شرکت در دوره رشد مقدماتی مرکز رشد فناوری نیشابور موافقت کردند.


در ابتدای جلسه کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد نیشابور در سال 1402، مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، با اشاره به اینکه این جلسه آخرین جلسه کمیته تخصصی فناوری در سال جاری می باشد،به ارایه گزارشی از عملکرد مرکز رشد نیشابور و دستاوردهای ستادی و شرکتهای فناور و دانش بنیان عضو این مرکز رشد پرداخت.


وی در ادامه افزود: در راستای عمل به برنامه اجرایی در حوزه جذب و پذیرش،در این جلسه با  ورود سه شرکت در دوره رشد مقدماتی موافقت بعمل آمدکه این شرکتها در زمینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، تولید تجهیزات حوزه پزشکی و تولیدتجهیزات پیشرفته صنایع خودرو سازی و فولادی مشغول به فعالیت می باشند.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.